Konu
Web 2.0 tarzı yazı stili yapma (basit)
09-04-2008, 01:06:16
#6
eXe34
bu ders cs3 de hazırlandı o zaman. ben cs2 de yaptım, sorunsuz oldu. mutlaka bi yeri eksik yapıyorsundur.