ben de hiç tahmin etmezdim ama demekki konuydu kaliteydi orjinal içerikti bunlar siteyi yükseltmeye çalışırken yaptığın hata sonucunda alacağın cezaya mani olamıyormuş.
Bu arada bu yukarıda yazdığım semptomlar başka bir duruma bağlı olamaz değil mi? yani server kaynaklı bir problem ya da ne bileyim exploit tarzı bişeyler bu duruma düşürmez siteyi. açıkça sandbox mıdır?