Yazdığınızdan hiçbir şey anlamadım. Ayrıca serbest piyasa ekonomisinde arz-talep neyse, odur. Siz rahatsız oluyorsanız bundan, r10'un yapacak bir şeyi olamaz, en dandik kelimele 10 bin lira da fiyat çıkarırlar, 100 bin de.
Alan kişi az biraz salak olmasın da bunun farkına varsın..
ya babacan sımdı hito****.com adlı sıte bir firmanın işini almış 2 bınlıra iş bedeli fakat 5 aydır adamın sitesine hiç bir işlem uygulamamış backlın 3 adet oda beleş toplıst ıle yapmış ve bu fırma sahıbı bana bak diyor bacha ınfo ya live istatistik sitesine lınk deıgısımı yaptım dıyor ....ve 2 bın lıra alıyor bu mudur sence seoculuk kızdıgım nokta bana gelen musterıler abi şu an ıslerımız sıkısık 100 lıra şimdi 200 u ayın 15 i 500 ü onumuzdeki iki ay sonra vereyim dıyorlar örnegin ben kabul etmıyorum... Ama Bu dangalaklar nasıl peşin para alıpta iş alıyorlar ne şans tır anlamıyorum..
KAZIK YİYENE DE HAKTIR... Diyorum başka şey demiyorum