Arkadaşlar 1. servis ismi kaydı yapabilmek için ya ülke olmanız gerekiyor yada ICANN'e teklif sunup kabul edildiği taktirde binlerce hatta milyonlarca $$ para ödemeniz gerekiyor...

Bu kural hiç bir zaman değişmez... Boş yere kafa yormayın....