Adsense'den banlandım. İçeride çok miktarda param da kaldı.
Şimdi ise küçük bir miktar benim Adwords'e borcum var. Sanal kredi kartımdan çekmeye çalışıyor ama para olmadığı için çekemiyor.
Mail gönderip duruyor. Şimdi ben Adwords'e parasını ödemezsem ne yapabilir ?
Ülkemizdeki yasalara göre tahsil edebilir. Ki zaten Türkiyede google Türkiye ofisi ilgileniyor. Ne yapacakları belli olmaz.