Konu
SMTP mi kullandılar ve yardıma ihtiyacım var..
07-04-2008, 20:03:14
#8
trickster
Open Relay'ı kapatın... Her türlü dışarıdan erişimi engeller. Mail gönderebilmek için ya %100 login olunması gerekir...