Beta olduğundan dolayı geçmenizi tavsiye etmiyorum. ancak sıfırdan bir kurulum yapıp test etmenizi tavsiye ederim.
benim en çok hoşuma giden post sayfalarında yapılan değişiklikti.
yani vBulletindeki gibi.. kopyala+yapıştır işlemini kolaylaştıran gelişmiş editör.
mesela bir sayfada yazı içerisinde resimler var diyelim... tümünü seçip kopyalayınca vbulletin
mesaj kutucuğuna bunu yapıştırabiliyoruz vBulletinde. ancak SMF'de yaptıgımızda resimleri kopyalamıyordu, sadece metini yapıştırabiliyorduk.
artık bu Simple Machines Forum sistemindede mevcuttur.

işin tuhafı bu versiyonda.. sonda şöyle bir ibare geçiyor,
"SMF 2.0 Beta 3 Public"
nedir bu public? yoksa SMF'nin birde premium sürümü çıkacak mı diye
sordum kendi kendime :] SMF zaten public bir yazılımdı.

birçok ek özellikde gelmiş.. tam bir devrim :]
mesela yeni bir ozellik olarak ne var dersek.. r10daki ucretli uyelik sistemi varya hani.. silver uyelik , gold uyelik işte ondan var :]
sectiginiz uyeligin ucretini , suresini v.b. ayarlayip etkinlestirebiliyorsunuz.

baska eklentiler olarak.. benim sevdiğim eklentilerden olarak
google böcek izlemesi gibi bir güzelliği var. google , yahoo , msn gibi arama motorlarının örümcekleri en son ne zaman gelmiş vs.. bunları görebiliyorsunuz. bot'un nereyi göreceğini , görmeyeceğini ayarlayabiliyorsunuz.

daha fazlası için sözü size bırakıyorum :]

Oups! Ama Birde demo versem ne güzel olur değil mi?

DooMsDaY - SMF 2.0 Beta 3 Public İncelemesi - Index

kullanıcı: r10net
şifre: r10net


Download


Sıfırdan Kurulum Paketi:
SMF Downloads

Güncelleme Paketi:
SMF Downloads

Dil Paketleri;

2.0 için dil paketi bulunmamaktadır. 1.4'ünkini kullanırsanız admin panelinde vs.. sorun yaşarsınız, yinede ben download vereyim 1.4

Türkçe Dil Paketi;
SMF Downloads

UTF-8 Türkçe Dil Paketi;
SMF Downloads