Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Mesajdamı ? Gülüyorum sadece (reklam kokan hareketler bunlar usta)
2 mesajım olabilir ama ben ne zamandır siteye giriyorum fakat mesaj yazmıyorum.Sadece gözlemliyorum.