Sanmıyorum, saçma...Bence böyle bir şeyin olduğu gün Msn'in bittiği gündür...İşte o kadar

Toplumsal kriz çıkar yahu...Her 3 kişiden biri birbirini engelliyor. Ee sormazlar mı adama sen beni neden engelledin diye. Bu nedenle bence, Msn'de engelleme olayının görünmesi demek Msn'in bitmesi demek.