tavshan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitmeye niyetimiz yok hayırlısı ile bişi olmazsa. tesekkurler
Domain sedoya park edilmiş sanırım... 1-2 hafta önce farketmiştim ancak konuyu bulamamıştım.. Nedir durum?