dediklerinizi yapınca log sistemi faaliyete geçecek değilmi

birde .log dosyasını ilk seferde ben açtığım klasöre oluşturacakmıyım yoksa forum kendisimi oluşturacak .log path adresi olarak tam server adresini vereceğiz dizin adresi olarak çünkü logfiles görüntüle dediğimde İzleri Görüntüle bölümü boş görünüyor

teşekkürler...