Arkadaşlar vbulletin 3.5.4 de adminlog.php?do=logfiles bölümüne girmek istediğimde loglara bakmak için bu hata mesajını alıyorum

Sanırım ben log olayını aktif etmemeişim ama aktif etmek için Hata Yönetimi & Loglama bölümüne girdiğimde orası ingilizce ve bende ingilizce çok sınırlı benim log sitemini açmak için bu bölümde hangi kısımda nasıl bir ayar yapmam gerekli acaba

Log Database Errors to a File

Log Failed Admin Control Panel Logins to a File

Log PHP Errors to a File

Maximum File Size of Error Logs

hagisine nasıl bir ekleme yapacağım acaba birde bunları açmak yavaşlamaya sebep olurmu yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler...