msnyi açıyorum sorun yok görüşmeler normal derken pat kendi kendine gidiyor ama sadece bunu 1 tane adreste yapıyor diğer adresimden girince normal yada pcden msnye giren diğer kişierde kendi kendine msnyi kapatıyor baştan açıyor ne yapıyım