Konu
üyelik bölümü açıkları?
05-04-2008, 16:44:10
#2
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
üye ol butonu yok olsa denicem birkaç birşeyde, hiç veri girilecek field bulamadım
birşey bulamadım ama hata verdirdim,
http://www.komiktir.com/response.end
önemli değil ancak 404 de split ettiğin veriyi kontrol ettir bi fonksiyonla