Hoş ve Hızlı, Güzel

JONJOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş bi sistem olmuş. Dosya saklama süresini seçmek ise ilginçmiş Benim siteye rakipsin :P [Gönder.in - Minik Olan Her Şeyi Gönderin! ]
Seninkide Güzelmiş