rootsystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bahsettiğin listesinden silmişsen aktif oluyor bildiğim kadarıyla,engelleyenleri ordan tespit edemiyorsun.
msn discovery programı adam engellediği gibi gosteriyo sana