merhaba arkadaşlar ben blog sitemde konu içinde adsense kodu ekledıgım zaman reklam turu ne olursa olsun assagıya dogru kayan bı reklam cıkıyor neden böyle oluyor acaba bunu nasıl duzeltebilirim cevaplar için teşekkürler...