Merhaba sorum oncelikle Radmin kardese tabi bilen tum herkese ben dikkat ettim forumda arama yaptım r10 un host sirketi yazılmamış belki dikkatimden kaçmış eğer sakıncası yoksa r10 un host sirketi hangisi gercekten inanılmaz hızlı bir host sayfa yuklenmesi acısından o kadardır burdayım herhangi bir DB ve/veya herhangi bir sorun ile karşılaşmadım yoksa R10 un kendi Data serveri mi var?

Cevap icin simdikten teşşkürler....