Problem etmezler ödemelerde. Bazen geç öderler. Bu zaman zarfında istesenizde ulaşamazsınız. Ama ödemeleri yaptıktan sonra herşeye hemen cevap verirler.
- Ben kullanıyormuyum.
- Hayır.
- Neden kullanmıyorum?
- 3 yıl reklamlarını yayınladım. Günlerden bir gün o büyük dediğiniz Randevum.com spam bastı ana sayfasında. Bende hatalı olduğunu göstermek için aynı spamları aldım, adultumsu bir domaine ekledim ve reklamları döşeyip şu siteyi de kontrol ediniz. Orda da reklam yayınlamak istiyorum dedim. Amaç ordan hit sağlamak değildi. Hatalarını göstermekti. Bunun üzerine o siteden hileli hit geldiğini, insanları kandırdığımı söylediler. Bende sizin sitenizdeki kelimeleri aynen ekledim, kimseyi kandırmıyorum. Siz ne yapıyorsanız aynısını yapıyorum dedim. Sizdemi kandırıyorsunuz milleti dedim. O siteyi kapatmamı rica ettiler, bende siteyi kapattım. Onlarda spamları sildiler. 1 hafta sonra üyeliğimi kapattılar.
- Son zamanlarda nasıl değiştiler?
- Zamanında pek çok arkadaşıma önerdim, forumlarda randevum.com hakkındaki tartışmaları sakinleştirdim ve sonuca ulaştırmaya çalıştım. Genel olarak çoğu Türk sponsorla konuşmalarım oldu. Benim üyeliğim kapatıldıktan sonra oldukça samimi olduğum bir arkadaşımda reklamları kaldırdı sitelerinden. Geçtiğimiz günlerde arkadaşıma ulaşıp hem tıklama, hem üyelik başına kazanç verirsek reklamlarımızı eklermisiniz demişler. Ama nafile. Sizde söyleyin böyle. Çift taraflı kazanın. Onlar zaten kazanıyor. Bazılarına az bile bazı şeyler.