Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
uygun bölüme açmışsın zaten..sand box olabilir..
geçen hafta benim başıma geldi..bi dalglnma oldu zaman zaman olmaya devam ediyo ama son bi kaç günde çok mu post attın ..2-3 gün hiç güncelleme..ben öyle yaptım 2k olan blog 300 lere düşmüştü şimdi tekrar eski halini aldı..