Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış yapıyorsun phpmyadmine gir moderatörlog tablosunu boşalt

Abicim ilgilendiğin için çok teşekkür ederim. Ama sizlere göre bayağı bi acemiyim kusuruma bakmayın. phpadminden moderatörlog nasıl boşaltıcam. Ondan sonra ne yapıcam. Tekrar kusura bakmayın bu saatte.
Saygılar