Konu
Muhteşem Emlak scripti 50 ytl bu fırsat kaçmaz
02-04-2008, 04:13:45
#10
zookey
Üyeliği durduruldu
biz 200 e aldık emlakçılara 300 400 e kurdk ya adam görse burda 50 ytl die nolcak . böle satış olmaz bence aynı script kaç defa farklı kişilerce satıldı bence bu scriptle açılan konular r10 da kaldırılmalı.Daha önce alanların zararlarına oluo..