biz 200 e aldık emlakçılara 300 400 e kurdk ya adam görse burda 50 ytl die nolcak . böle satış olmaz bence aynı script kaç defa farklı kişilerce satıldı bence bu scriptle açılan konular r10 da kaldırılmalı.Daha önce alanların zararlarına oluo..