arkadaşım bunun normali yok..ticaret bir nevi bu...al gülüm ver gülüm olayı

birisi google sayesinde ama kendi sitesinin ama kendi sitesini kullanarak dolaylı olarak bişeylerin reklamını yapıyo..google sayesinde dediğimiz olay google adwords..

senin bileceğin en düşük 0.01 olsun en yükseği 3 dolara kadar çık..fazlası da var tabi ama bize pek yedirmezler o reklamları
özel adamlar kazanır..özel adamlar kim dersen uzun hikaye biraz

ama şunu bil ki büyük rekabetin olduğu büyük paraların döndüğü sektörler var..aha işte onların verdikleri reklam oldukça iyi