evet arkadaşlar her zaman kullandığım banka hesabıma genelde en geç öğlene kadar geçerdi eft bugün cuma ödeme işlemde yazmasına rağmen şu saate kadar ödeme bankaya gelmedi başka sorun yaşayan varmı