Konu
Webservisin terbiyesizligi
31-03-2008, 00:00:59
#5
CyberDisposer
Ben zaten scriptleri ekliorum. Diğer linkleri koymuyorum. Bu bence terbiyesizlik değil ayrıca. Sen o linkin çıkacağını önceden biliyorsun yani.