Uzun süredir toplistlere site eklemiyordum bugun bir sitemi eklemeye başladım ve webservis.gen.tr ye ekledim.Bana verilen koda lütfen bakın :

<span id=wbsbn><a href="http://www.sirketrehberi.gen.tr/" target="_blank">
<img src=http://logo.webservis.gen.tr/logo/s.gif alt="sirketrehberi.gen.tr" border="0"></a>
<!-- Webservis Reklam Sonu -->
<script language="javascript"> var wuser="logomelodinet", wbanner="11";</script>
<script language="javascript" src="http://logo.webservis.gen.tr/b.js"></script></span>
<noscript><a href="http://www.sirketrehberi.gen.tr/" title="sirketrehberi.gen.tr">sirketrehberi.gen.tr</a></noscript>


adam her tarafa sirketrehberi.gen.tr linki koymuş ben simdi bunu siteme nasıl ve neden ekliyeyeim. Sitesindeki reklamlar, 88x31 bannerindeki reklam yeterli olmuyormu bu şekilde yaptığı terbiyesizlik değilde nedir ?