bunu kendin düşünmen lazım..

Yoksa bir kaç gün sonra gelirsin işe yaramadı dersin ..

Zaten bir projen yoksa buralarda ne işin var ?

illa birilerinin fikrini alayım diyorsan ben susmayı tercih ediyorum arkadaşlar inşallah yardımcı olur..

İyi çalışmalar.