bunu kendin düşünmen lazım..
Yoksa bir kaç gün sonra gelirsin işe yaramadı dersin ..
Zaten bir projen yoksa buralarda ne işin var ?

illa birilerinin fikrini alayım diyorsan ben susmayı tercih ediyorum arkadaşlar inşallah yardımcı olur..
İyi çalışmalar.