windows xp kurarken elektirikler giti işletim sistemi yükleme hatası alıyorum cd takınca
daha once hic başıma boyle bişey gelmedi cd takıp kurardım bu sorunu nasıl duzlte bilirim cd de bozukmuş sanırım yeni cd aldım ama aynı hata cıkıyor