Turksev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sp2 kullanıyorum cafede çogu bilgisayarda sorun var güncelleme istiyor ki korsan kopya oldugu için mahfolduk sp3 çıkacak diye haber okudum birşey anlamadım sp3 güncellemesi vardı sanırım. hayırlısı bakalım
ne alaka dostum

Güncellemeyi Denetim masasından kapat
Kaçak windowsları düzeltme var istersen rapidler veririm