bana php her zaman itici gelmiştir sebebini bilmiyorum ama php sıkıcı monoton belli kalıplar dışına çıkmamayı gerektiren bir dil gelmiştir
asp yi php nin yanında ne kadar küçümseleserde oldu bitti asp derim
BENCE asp bilmiyosan asp öğren salla php yi
(benim görüşüm...)
aslında olay tam tersi, asp ile çoğu şeyi yapamazsın, php ile her türlü işlemi yapmak basit ve kolaydır, ayrıca inan asp geleceği hiçte iyi olmayan bir dildir, cgi ve perl gibi.