faantastic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 diye bir şey şu an imkansız...
EE ozaman ? Demekki sadece yeşiller işi halledemiyormuş.
Firewall alsak bile yine düşünmek lazımmış..
Onun için kimse bana çıkıp yeşilleri vermen lazım demesin
Yine de bir çözümünü bulabileceğimize inanıyorum..
üstteki mesajını okuyorum şimdi faantastic