bizde kendi sunucularımızda vmware kullanıyoruz.Ve performansı gayet güzel.Saat problemi dışında herhangi bir problemle karşılaşmadık.Saat Probleminide her kurduğumuz vps`de yaşamıyoruz yaşadığımız vps`lerde ise tools kuruyoruz yada internet üzerinden saat senkronizasyon saglayan programciklar kullaniyoruz.Böylelikle o sorunda ortadan kalkmış oluyor.Bence Gayet başarılı bir program.