Konu
yeni msn sürümü xp sp1 de yüklenmiyormu?
28-03-2008, 23:01:33
#1
myclub
arkadaşlar yüklerken sp1 de yüklenemez uyarısı verıyor yükelemenin başka yolu yokmudur acaba cevaplar için teşekkürler...