Mtnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ilk olarak botnet nedir nasıl yapılır? sorusuna cevap arayıp bulmalısın..Sonrada sızdıgın acıkları kendi sunucunda kapatmak icin caba sarfetmelisin..
Bu arada benimde serverlar hakkında bilgim yoktur.Sadece aradıgın düz mantık ise görüsüm budur..
Nedir nasıl yapılır olayını biliyorum araştırdım. Açıklar sunucumda olmadı olamaz İyi bir güvenlikçiyim diye düşünüyorum. Sadece 1 kaç sorum var cevaplayan olursa mantık düz mü yan mı öğrenecez
Teşekkürler.