gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım nerde senin bir mesajını görsem daima kendinden emin tavırlı, dediğim dedik astığım astık, yani ukala ca cevaplar yazıyorsun konulara. biraz daha olumlu yaklaşmanı ve karşıdaki insanlarıda düşünerek cevap yazmanı tavsiye ederim. Ben burda seni karalamak için yazmadım bunu fakat olumsuz yönlerinide görmen lazım.
Ayrıca kampanya yapanıda tebrik ederim, güzel düşünmüş ve bildiğim kadarı ilede kendisi bir firma sahibi bilgisayar işleri ile uğraşan birisi, sözünün ardında duracağını tahmin ediyorum. Foruma üye çekmek ve güzel paylaşımlar yapılması için bir kampanya yapmış kendisi. Kampanya yapmak için büyüklük gerekmez. Hatırladığım kadarı ile bir zamanlar gene bu forumdaydı sanırım, yaşı ufak olan bir arkadaş forumuna paylaşım yapanlara kalem silgi hediye ediyordu. kısaca helal olsun diyorum...
Açıklaman için teşekkür ederim.

Arkadaşlar bu et but meselesi değildir. Milyon dolarlar kazanan firmaların canı istemez böyle bir hediye vermez 100$ kazanan bir firma varını yoğunu ortaya koyar böyle bir kampanya yapar.

Neticede TeknoSA'dan daha büyük değiliz ama kampanya adına onlardan çok daha fazla hediye veriyoruz bilgisayar alan müşterilerimize. Böyle bakın olaya lütfen.

Sizin emin olmanız gereken tek şey ise ödüllerin hakedenlere verileceğidir.