19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır. ( Uyarı niteliğindedir. Yeni üye olduğunuzdan dolayı. ) Biraz daha dikkatli olalım.