cerezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar egold'a ihtiyacım olduğu için birisinden almak istiyodum ve karşıma systurk'ın https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...e-bulunur.html
Konusu karşıma çıktı msn'ye ekledim.
Ama bundan önce:
Öncelikle demek istediğim işimi gördü ne kadar bana karşı güvensiz olsada veya terslesede çok teşekkür ediyorum gerçekten.
Ve İlk konuşmamız böyle başladı Burda ismimi soy ismimi istedi bende parayı arıyodum orda hocam son 10 sn falan dedi silmek için sanırım tam anlamadım ama art arda yazıyodu 30 sn bile beklemedi beni.
24.03.2008 18:00:19 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- Atıyorum ufak bişey varda halledeyim 15 dk içinde kesin hesapta
24.03.2008 18:00:27 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS hocam gidicem
24.03.2008 18:00:29 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS senibekliyorum
24.03.2008 18:00:35 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- Peki ne zaman gelirsiniz?
24.03.2008 18:00:42 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS belli olmaz işte
24.03.2008 18:01:01 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- ben atarım aksam falanda alaiblirim ?
24.03.2008 18:01:10 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS ok
24.03.2008 18:01:22 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- okdir hocam teşekkürler ilginiz için
24.03.2008 18:01:39 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS ok
24.03.2008 18:01:52 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS hatırlat aksa
24.03.2008 18:01:52 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS m
24.03.2008 18:01:59 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- okdir
24.03.2008 18:03:32 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS isim soyisim neydi bu arada?
24.03.2008 18:04:12 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS zor mu bu kadar
24.03.2008 18:04:13 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS ?
24.03.2008 18:04:29 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS son 10 sn
24.03.2008 18:04:33 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- Hocam
24.03.2008 18:04:37 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- pc başında değildim
24.03.2008 18:04:45 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- neden sakin olmuyosunuz
Daha sonra ben çarşıdan para aldım ve direk yatırdım parayı alt limit 100 demişti bende 30 yatırcaktım ama alt limit 100 falan deyince 40 buldum yatırdım.En azından biraz daha fazla olsun diye.
Daha sonra egoldumu gönderdi bende aldım.
Konusuna mesaj yazmamı istedi yazdım. iTrader Puanı istedim.Önce sen ver sonra ben vericem dedi.Tamam dedim verdim.
Daha sonra bende istedim ve cevap vermedi titreşim falan gönderince cevap vermedi engelletme hocam falan dedi Hocam dedi ben yeni üyelere iTrader falan vermem dedi haksızlık değil mi dedim değil prensip dedi kendisi .
Msn konuya yazarken kitlendiği için Tam çekemedim print screen'i.Ama tekrar teşekkür ederim arkadaşa .
Demek istediğim ben uğraştım güven vermek için ama benimle böyle ilgilendi böyle karşılaşma Yenilere herkes böyle yaparsa ne olucak?
Belki kişinin üyeliği yeni diye bence biraz daha hoşgörülü olsak çok iyi olsak.
En azından güven için üyelik tarihine bakarak böyle mi olmalı ?
Birde ek olarak:1-1 bozdurum dedi daha sonra dolar kuru üzerinden söyledi tamam dedim güven için sorun olmasın da .
.03.2008 17:52:48 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- ne kadardan acaba
24.03.2008 17:53:00 systurk-- kimse yazmasın- ZeuS 1 e bir
24.03.2008 17:53:31 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- 25
24.03.2008 17:53:34 ZeuS systurk-- kimse yazmasın- düsünüyorum
dostum bire bir. 1 dolar = 1ytl anlamında değil... 1 dolar = 1 dolar e gold olarak bire bir. komisyon eklemeden.