Kelimeyi bilmeden, siteyi bilmeden, içeriğini bilmeden neye göre zor. Forumda ilk mesajınız madem, öncelikle forumu okumayı öğreniniz. Burası Forumtr değil. Mesaj sayısı artırmak için her konuya yorum yazmak zorunda değilsiniz.
sinirlenme usta

Bence de zor olabilir eğer rekabet fazlaysa. içeriğe ve kelimeye bakmak lazım benim görüşüme göre de. zaten yazan arkadaş söyleseydi site adını daha gerçekçi yorum yapardık. bildiğimiz kadarıyla yorum yapıyoruz.