Ben r10 da yada başka bi yerde hiçbir şekilde paypal alımı yapmıyorum, bana paypal sattığını söyleyen kesinlikle dolandırıcıdır, ben sadece yurt dışından bana gelen paypallarımı bozduruyorum zaten forumdada sabit üyeler var benle çalışan genelde onlar tüketiyolar paypalımı elimde kalırsada ilan açıp satıyorum bu bölümde, bunun dışında benimle ilgili bir paypal muhabbeti duyarsanız bilinki birileri dümen çeviriyodur