ben msn den hayatta almam para,vermem de.kimseye de tavsiye etmem.silver1 benim referansım dedi gelen zat.bende kendi userınla pm at dedim,alcan mı almican mı dedi,aslında evet alıyorum deyip başka bir pislik yapmak istedim,forumda da dağitim parayı diye düşündüm inan olun.sonra da dedim,insanlık bizde kalsın.zaten resimlerde de yazıyo konuşmalar,ben alacağım için alcam demedim,şüphelenip konuyu açınca,bende evet dedim zarf attım.yoksa...