Arkadaşlar ya çıldırmak üzereyim. Google'ın logo yarışması için çalışmamı mail olarak gönderiyorum maillerim gitmiyor bana geri dönüyor. Ya nasıl iştir bu ya. Gmailden gönderiyorum üstelik. Daha doğru dürüst sistemleri çalışmıyor, süre de bitiyor hala gönderemedim ya Hatrı sayılır bir derece bekliyorum da

Maillerin dönüş şekli aynen bu 2 tane attım ikisi de bana geldi. Üstelik google da uyarı maili atmış kayıt yaptırmışsınız ama hala çalışmanızı göndermediniz diye