Konu
Ödeme alabilirmiyim sizce??
24-03-2008, 16:49:10
#1
acemicoder
arkadaşlar subat 20 de yani şubat bitmeden kazancım 100 doları gecti pinimi ayın 10 unda girdim hesabımı ayın 17 sinde onayladım acaba bu ay paramı alırmıyım??