1. Geleneksel Uluslar Arası Orcik Festivaline Tüm R10 Davetlidir
begin Burdan sonra ki kısım vizonteledeki belediye başkanının sunuş şeklinde olursa daha manidar oluyor bilginize end;
Sevgili elazığlılar ve elazığda bulunan kıymetli hemşehrilerim
Tarafıman düzenlenen 1. Uluslar Arası Geleneksel Orcik festivaline hepinizi beklemekteyim elin kofiği buluşurda (çok kavga çılacak çok

alınmayın sakın

) biz buluşamazmıyız
hee bizim gidecek yerimiz yok evet en fazla gider playstation oynar akgün de çay içeriz ama bizde buluşur biz de eğleniriz
hepinizi bekliyor saygı ve sevgiyle selamlıyorum
Not: Bu satırları yazan bi Sinopludur Bilginize

Yaşasın Gakkoşizm