1. Geleneksel Uluslar Arası Orcik Festivaline Tüm R10 Davetlidir

begin Burdan sonra ki kısım vizonteledeki belediye başkanının sunuş şeklinde olursa daha manidar oluyor bilginize end;

Sevgili elazığlılar ve elazığda bulunan kıymetli hemşehrilerim

Tarafıman düzenlenen 1. Uluslar Arası Geleneksel Orcik festivaline hepinizi beklemekteyim elin kofiği buluşurda (çok kavga çılacak çok alınmayın sakın ) biz buluşamazmıyız

hee bizim gidecek yerimiz yok evet en fazla gider playstation oynar akgün de çay içeriz ama bizde buluşur biz de eğleniriz

hepinizi bekliyor saygı ve sevgiyle selamlıyorum

Not: Bu satırları yazan bi Sinopludur Bilginize Yaşasın Gakkoşizm