Konu
Yeni Logomuz Hakkında Düşünceleriniz
24-03-2008, 09:40:34
#9
Mikaji
Misafir
Çok imge ve parça kullanılmış çok karışık...Basit bir tema olmuş ekstra quilenezer tarzı bir logo olmuş .Bence tekrar çalışılmalı.