Yeni yaptırdığımız logomuz hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Değerlinderme yaparsanız seviniriz.
Saygılarımız ile
Logonuz güzel öncelikle hayırlı olsun

. Nacizane birkaç öneride bulunabilirim. O harfinin kenarlarındaki dairesel ve çizgisel hareketler hoş gözükse de, aceba biraz daha sadeleştirilip, "O" hafi odaklı mı yayılsaldı aceba? Sanki
O büyük bir daire ve dairelerde ondan çıkıyor gibi..
O harfi arkasındaki 2 tane olan çizgi de bu dairesel ve çizgisel hareketlerden dolayı gereksiz kalmış gibi. Olmayadabilirdi. Font ve renk seçimi uyumlu. tech yazısı biraz daha büyük kareler içine oturtuladabilir.. E tabiki benimki öneri
Logonuz tekrar hayırlı olsun.