OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yeni yaptırdığımız logomuz hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Değerlinderme yaparsanız seviniriz.
Saygılarımız ile


Logonuz güzel öncelikle hayırlı olsun . Nacizane birkaç öneride bulunabilirim. O harfinin kenarlarındaki dairesel ve çizgisel hareketler hoş gözükse de, aceba biraz daha sadeleştirilip, "O" hafi odaklı mı yayılsaldı aceba? Sanki O büyük bir daire ve dairelerde ondan çıkıyor gibi.. O harfi arkasındaki 2 tane olan çizgi de bu dairesel ve çizgisel hareketlerden dolayı gereksiz kalmış gibi. Olmayadabilirdi. Font ve renk seçimi uyumlu. tech yazısı biraz daha büyük kareler içine oturtuladabilir.. E tabiki benimki öneri

Logonuz tekrar hayırlı olsun.