Konu
HrN + Tasarım Değerlendirme
23-03-2008, 13:47:53
#2
Misafir
Harun zannedersem. Logo olarak kulladığın kısım çok sönük kalmış. Orta bölümdeki brush süslemeleri tarzında süslü birşey daha hoş dururdu.
Ahşap doğramacı sitesinin logosuna benziyor.