edomedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya şu grafik-er.net bize de bi logo hediye etse valla ne iyi olurdu 5 sene önce biri bişey yaptı kesip biçip kullanıyoruz valla şanslısınız
Sadece çizimini yaptım üzerinde pek uğraştığım söylenemez. Fikri koymuşlar herşeyin nerde olduğu belli :P bende üzerinden geçtim.