Konu
OO Design (hep beraber yorumlayalım)
23-03-2008, 00:18:08
#4
Simasher
Üyeliği durduruldu
logolar güzel olmuş ama ******'ya katılıyorum fırat oto servis'teki yansıma konusunda ayrıca yazı tipi arşivini genişletmelisin yazı stilleri çok standart duruyor ve göze hoş gelmiyor.