Konu
okan karagöz, okan_8_4@hotmail.com uzak durun
22-03-2008, 22:56:00
#2
aLp3r
ben konuştum. bana diyo ki peşin çalışıyorum bende dedim r10 da güvenilirliğim belli işi yap al parayı dedim yarısını gönder bari dedi yok dedim by dedm gitti