Konu
26 Şubat : Msn Messenger Açılış Problemi
22-03-2008, 17:03:07
#64
ayberk
bende kırk yılın başında msn'e gireyim dedim giremiyorum 2 gündür
Denilenleri yaptım ama hiçbir düzelme yok